2012年2月23日 星期四

玩具篇——四驅車


        我地細個玩嘅玩具,有好多仍然輕易喺市面上搵到,例如早前介紹過嘅legobarbie、大富翁。今次介紹嘅,喺玩具反斗城都較難有得買,只有一啲比較舊式嘅模型舖、玩具店先有機會見到,佢就係四驅車。


        四驅車係由日本田宮模型(Tamiya)所生產的汽車模型,比例為132。,設計概念係以搖控車為藍本,發展成唔需要搖控器嘅可驅動汽車模型,改以兩粒AA乾電為動力行走。

        四驅車嘅正式比賽規則一般都係鬥快到終點,賽道通常可容納35架車。另外,亦都有以完成最多賽道偱環次數的耐力賽,同埋以迷你四驅外型設計評審的比賽。而我地細個嗰時,未必次次玩都有賽道,所以多數都只可以喺屋企樓下嘅空地鬥快。


        最初嘅ComicalWild等系列的四驅車稱之為Off road,並唔係喺賽道上比賽,所以以越野車嘅設計為藍本,沒有加入側輪,底盤離地比較高,使用釘軑,齒輪亦比較大。而我地細個玩嘅四驅車,即係《四驅兄弟》入面嘅車,係屬於On roadFully Cowled系列,設計上採用左全覆蓋車身、低風阻車殼和細直徑車輪。




        《四驅兄弟》動漫入面,有好多絕招同零件,例如空氣刀、力量推進器、GP晶片等等,現實當然唔可能真係做到同樣效果。我地要改裝,通常只會簡單咁揀一啲較高性能的摩打、較好的齒輪,亦有人會嘗試用前置摩打取代後置依啲方法。




        不過唔適當嘅改裝,雖然會令架車速度加快,但同時會令架車變得無咁穩定,好容易飛出賽道。

        咪以為四驅車熱潮減退就已經無人玩,香港嘅香港迷你四驅車協會依然有定期舉辦活動同比賽,比一眾發燒友切磋同分享心得。









我當年最鍾意星馬烈嘅超音號。
你又記唔記得你架四驅車係點嘅樣呢?
 

 



8 則留言:

  1. 我最鍾意砌哂之後可以貼貼紙XD
    以前屋企好多零件=_=摩打一大堆...

    回覆刪除
  2. 旋風麥林加彈弓龍頭和鳳尾,有軸輪平衡杆,用黑色連散熱片摩打。
    全車除底盤和外殼外無一PART係原裝,改到飛起~
    那日子真經典~!

    回覆刪除
  3. 向著前去衝 Try The World! COME ON!!!!!

    當年由書局外面的砌好路軌到樓下的坑渠,全部都玩緊四驅車!
    記得細個買過部銀影號(TOMY車仔),然後加支針落車頭~
    仲試過「聲控」架車:「飛啊!旋風密林!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都試過好似卡通咁聲控架車

      刪除
  4. Wow 我屋企仲有部超音號係度!
    以前企玩賽道, 因為太快, 飛左幾部車落街...
    早排仲想入電玩下但發現摩打已打柴 orz

    回覆刪除
  5. wow~~大家都係超音號既同好wor

    回覆刪除