2012年2月2日 星期四

玩具篇——Barbie


芭比娃娃(Barbie),陪伴著許多八十後女孩子成長,是她們美好的童年回憶中重要的一環,早前銅鑼灣的展覽相當受歡迎,可見她到今時今日亦具一定的影響力。






簡單介紹一下。BarbieMattel公司生產及製造,於1959年第一次面世,名字乃跟據設計者女兒的英文名字Barbara而來,是其中一個最先使用電視作推廣的玩具。Barbie外型設計上經過多次改變,初期的芭比娃娃是綁著馬尾辮,身穿黑白斑馬紋泳裝,並有金髮及深褐色頭髮兩種。唯一不變的是Barbie及其它配件一直以1:6的比例製作。她是20世紀最暢銷的玩偶,至今已售出超過10億個。






在外國,Barbie是很多女孩子的模仿對象,模仿那不合比例的身材,甚至不時有報導指有少女以Barbie作為整形的對象。而在香港,芭比公仔的出現就直接令市場淘汰了紙板娃娃,同時亦象徵香港經濟的漸趨繁榮及消費主義開始盛行,因為Barbie的售價遠較當時一般玩具昂貴。

不過,Barbie最受關注的是她與Ken的戀情。她們之間的關係更被不同報紙、電視新聞等傳媒廣泛報導,有不少網友甚至於去年年初在facebook專頁要求兩個玩偶復合。
 
作為玩具,另一厲害之處是她成為了一個文化。在美國許多大學,「芭比學」是個專門的學科,透過Barbie現象探討女性心理、角色、男女關係,以及女性與社會的互動等問題。而1974年紐約時代廣場的一部份甚至被命名為「芭比大道」一星期,可稱得上是玩具界中罕有的榮譽。

19 則留言:

  1. 咖哩仔!估唔到你對Barbie咁有研究!!真係估你唔到!!!

    回覆刪除
  2. 雖然果時我身邊既朋友有玩barbie,但我總覺得佢有d陰森恐怖!

    回覆刪除
  3. 細個買過barbie小女孩!可以餵佢飲水,禁個肚可以去廁所,側邊仲有卷迷你廁紙嫁!
    仲有,細個o既開心大發現係原來barbie係禿頭嫁,諗住剪佢d頭髮會長喇,點知冇不特只反開就見到佢入面冇頭髮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得d配件愈出愈細緻,剪佢頭髮我都聽過好多朋友試過XD

      刪除
    2. Vicky 你講到成件事好變態=_=

      刪除
  4. barbie我細個都好鍾意玩! 用佢黎做超人個女朋友同埋打怪獸!!!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪以為加隻超人就可以改變你玩barbie依個事實XD

      刪除
    2. 自古英雄配美女,tik小時候已看透!贊!

      刪除
  5. 細個我最鐘意同佢換衫扮靚*3*

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈依個就係每個女孩子都鍾意玩barbie既原因

      刪除
  6. CC [呃POST]

    細路女會玩BARBIE
    大個左就當自己係BARBIE玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 純粹抽水,大個左係俾你玩哈哈哈哈

      刪除
  7. 我細細個都有好多款barbie,成日"唔小心"擰甩左d手手腳腳XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 依個就係佢賣到10億個既其中一個原因xd

      刪除