2012年1月26日 星期四

新春第一炮 綠箭


提起綠箭大家都應該有一點共鳴
話說我還是「小學雞」的時候
褲袋總要有一包綠箭旁身
當時真的覺得自己幾有型
長大之後其實都真的是「得啖笑」

雖然每一條綠箭都只可以給我大約2分鐘的薄荷快感
但總好比現在一些「九唔搭八」的香口膠口味
在薄荷味入面又加上草莓﹑橙﹑等口味
最後好像吃生果一樣
如果真的要吃 為何我不買一個橙來吃呢
真的有點反智

原來唔說你也不知道
綠箭跟爽浪是同一間公司的出品
當你以為自己好「潮」
不吃綠箭
吃爽浪
其實你也只是吃同一間公司出品的膠
有時候
我們以為自己有很多選擇
其實你唯一的選擇只是


不要

JACKY

8 則留言:

  1. 除左味道之外,最鍾意係佢一片裝,仲記得細個特登跟住個廣告學點食

    回覆刪除
  2. 綠箭真係細個時一定有食過既香口膠,真令人懷念!

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意食綠箭!記得個陣仲有黃箭同白箭!!!!!

    回覆刪除
  4. 我間中見到都會買黎食!

    回覆刪除