2012年1月30日 星期一

經典電視劇篇--真情


我係jessica!每逢星期一就會在此分享我喜好的電視劇
並且主要分享陪伴80後成長的經典電視劇

身為超級電視迷的我,印象中最深
刻的劇集就是《真!大大話話都睇左好幾年!
《真情》是無線電視的溫情處境劇,是環繞一個三代同堂的家庭的感人故事。

真情由199551519991113期間播出
總共有1128集咁多!
是香港電視史上播放時間第二長的電視劇

相信是陪伴著80後的您、您和您成長吧!



入面既角色,您又記得多少個呢?
好姨(薜家燕)
叉燒炳(劉丹)
阿海(黃智賢)
May May (馬蹄露飾)
越南(黃德斌)
木村(楊英偉飾)

「三多」燒味店也總會記起吧!!!

真情主題曲《真情細說》是由李樂詩主唱,
「笑聲笑聲,滿載溫馨……」當時唱到街知巷聞


《真情》最高收視紀錄創自May May(馬蹄露)準備和正式跳樓自殺的兩集,
收視最高達43點,相信係因為劇中的May May太乞人憎了!


聰明的觀眾發現了《真情》內有不少穿崩位!
例如:
黃德斌飾演越南角色前曾經在劇集內飾演過綁架阿海商人
故事前期提到好姨的血型是O型,但到了故事中期Samson遇險重傷進院需要輸入AB型血型時,好姨卻說自己是AB型。

《真情》播放大結局的一晚,以舞臺劇形式,在清水灣電視城現場直播。
當時有不少香港人也連忙回家看《真情》落幕的經典一刻!
《真情》亦於2006年在無線經典台重播
亦分別於2007,20082010的中午時分在翡翠台重播
你們有趁機重溫一下嗎

播映真情的時侯,還沒有tvb網站設立的mytv重溫
真好奇有誰真的能看足
《真情》的每一集呢



14 則留言:

  1. 真係由細睇到大,我記得轉時段都轉過幾次

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我真係剩係記得佢劇入面個名
      我鍾意安仔:)

      刪除
  3. May may 都幾好睇啊,我記得佢食泥嗰一幕!

    回覆刪除
    回覆
    1. WA!你講起我先記得!
      我記得佢成日叫D老人家做耆英!
      改佢個仔既名叫歸蛋,衰得黎好好笑

      刪除
  4. 之前tvb 係下午重播真情,睇返都仲好有feel!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係!!!!!!!!!!!
      下午重播個陣我都成日睇
      因為太多集,有好多已經唔記得
      所以重播好似係第一次睇咁

      刪除
  5. 我有真情首歌以打算買李樂詩隻CD呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好好聽!你可以用黎做埋電話鈴聲丫!

      刪除
  6. 阿海呢個角色真係令人十分深刻!!
    深刻到果陣播laughing gor時,
    明明黃智賢係做辣薑哥,
    但我d朋友講返laughing gor劇情時,
    都會話"海狗點點點"咁..

    回覆刪除
  7. 好好睇!唔錯唔錯!值得睇!

    回覆刪除