2012年1月26日 星期四

玩具、遊戲篇——他媽哥池


我係「八十後懷舊細介」嘅咖喱仔
由今日起我會每個禮拜四發表一篇文章
介紹八十後嘅玩具、遊戲

喺我地嘅年代
未必個個小朋友都養過真嘅寵物
但大部份嘅人都應該養過電子寵物——「他媽哥池」(Tamagotchi)














「他媽哥池」係由日本傳入嘅電子寵物
90年代中後期唔少細路都梗有一隻
絕對係八十後其中一個重要嘅集體回憶

由於第一代「他媽哥池」入面嘅生物外型似雞
因此亦被稱為電子雞
但據官方製造商BANDAI所講
原來入面個隻係來自「他媽哥池」星嘅外星生物
只係外型上物有相似














玩家可以好似飼養真實寵物咁
定時同佢玩遊戲、讀書、餵佢食嘢、清潔
而電子寵物亦會逐漸長大
愈悉心照料
壽命就愈長
 












後來嘅「他媽哥池」因市場需求
加入紅外線功能
玩家甚至可以為佢尋找配偶、傳送到較大型嘅遊戲機
玩法愈來愈多
而外型亦有轉變

 









 













由於「數碼暴龍」的熱潮
「他媽哥池」慢慢被市場淘汰
從高峰期時接近賣200
到後來只能夠係10蚊扭蛋機先搵到
喺掌上遊戲機盛行嘅年代
更加無任何生存空間
完成歷史任務
成為你同我嘅兒時回憶

19 則留言:

  1. 細個雖然只係玩過數碼暴龍
    不過他媽哥池的確係當時既一個熱潮

    P.S. 我喜歡你隻大公雞 有創意XD

    回覆刪除
  2. 細個好想要一隻
    但媽媽死都唔肯買比我 (哭)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽媽都唔肯買,第一隻都係人地送哈哈

      刪除
    2. 我都係呀!!!
      不過我果時都唔細
      所以玩起上泥冇咩feel /_____\

      刪除
  3. 我以前一養就養幾隻!搞到自己好似好忙咁,哈哈

    回覆刪除
  4. 我都養過一隻呀。可以聯機拍拖結婚架!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 個時太後期喇,我已經去左玩數碼暴龍

      刪除
  5. 好想買番部數碼暴龍機懷舊下!

    回覆刪除
  6. 我細個一買買成抽!有次係學校無熄聲,d雞仔一肚餓就一抽咁響!
    =_=!

    回覆刪除
  7. 仲有手錶型既他媽哥池!(我呃到過老師XD)
    晤知有無人玩過或者見過呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見過!!不過個時已經玩厭左所以無買

      刪除
  8. 回覆
    1. 唔緊要,陸續有黎,一定搵到你玩過既野

      刪除