2012年1月31日 星期二

電影篇--家有囍事




大家好!我係阮狄
由今日開始,每逢星期二我會係到介紹同埋分享陪伴80後成長既電影

係剛剛過去既新年,唔知大家睇左邊一套賀歲片呢?
講到賀歲片既話,我相信《家有囍事》係大家最先諗起既一套
無論1992年既新年有無入到戲院睇過
大家都一定係翡翠台睇過不下5次!


《家有囍事》1992年係香港上映,導演係高志森,由周星馳、張國榮、張曼玉、吳君如等主演,更加係破左當時既香港票房紀錄!

就算上映左差唔多二十年,在當中既情節相信大家唔多唔少都會諗起一兩幕
例如黃百鳴(常滿)、吳君如(阿靚)同陳淑蘭(Sheila)三個之間既笑料
張國榮同毛舜筠既鬥氣情節
當然,最搞笑既始終都係星爺既部份!
好似周星馳(常歡)同張曼玉(荷李玉)講,佢著內褲係扮緊《醉拳甘迺迪》
真係聽到個名已經想笑!
而最經典既當然係「巴黎鐵塔反轉再反轉」,講到依個名相信大家都知道個情節係咩!
當然重有星爺同張曼玉扮《人鬼情未了》整陶瓷果一幕
而電影最尾星爺為左幫佢阿哥(常滿)追返阿靚而唱《相逢何必曾相識》
這一幕更堪稱經典!
http://www.youtube.com/watch?v=V13J_u9Znd4

而筆者覺得電影中飾演佢地爸爸媽媽既關海山同李香琴亦為此劇生色不少!







《家有囍事》實在係香港賀歲喜劇既經典,更加陪住我地成長
無呃大家嫁,好似5年後既續集
《97家有囍事》

《家有囍事2009》

《最強囍事》

          實實在在陪伴住我地既成長!

15 則留言: