2012年3月22日 星期四

80後懷舊細介——Game Boy

        依家嘅人出街打機會玩psp、nds,又或者多數玩返自己部smart phone,但我地細個又玩咩?之唔係成舊「大牛龜」咁嘅Game Boy 囉。


        Game Boy係日本任天堂公司喺1989年開始發售嘅電池驅動攜帶式遊戲機。初期嘅Game Boy又厚又重,外型設計上用咗黑、綠色嘅液晶顯示屏,左邊係一個十字方向按鈕,右邊係兩粒圓形嘅A、B掣,而下面就有兩個Select、Start掣。









        雖然Game Boy係多年前嘅產物,但除咗打機之外,仲可以配合唔同配件而有不同功能,例如相機鏡頭、Game Boy專用嘅printer、雙打線、屏幕放大器等等。而且,隨著年代嘅轉變,任天堂喺Game Boy嘅基礎上,不斷改進。例如:Game Boy Pocket(輕巧版嘅Game Boy) 、Game Boy Light(背光式液晶屏幕嘅Game Boy Pocket)、 Game Boy Color (彩色屏幕嘅Game Boy)、 Game Boy Advance (被動反射式液晶屏幕嘅Game Boy Game Boy Advance SP (摺疊式嘅Game Boy Advance) 等等。

         Game Boy嘅遊戲係放喺一種叫rom嘅卡帶入面,只要將佢垂直插入遊戲機嘅背面再開機就可以直接玩到。啲帶玩玩下就會間唔中出現開唔到嘅情況,依個時候只要拎出黎吹一吹個底部就可以解決,據講係因為帶入面有塵,所以吹走入面嘅塵就會無事。依個方法雖然一直未經證實,但係又次次都work。

        我以前就鍾意玩嘅game係super mario同寵物小精靈(特別係黃版),前者好遺憾嘅係當時年紀太細,打極都打唔爆機,次次去到第十關度就game over,後者我諗大部份我依個年紀嘅人都沉迷過,而且可能你都同我一樣俾唔知邊個呃咗,以為爆機之後就可以上太空捉夢夢。

       

















        童年總是美好而且令人懷念,放咗學做完功課,睇下卡通打下 Game Boy又一日。俱往矣。

資料來源:http://zh.wikipedia.org/wiki/Game_Boy

圖片取自網上

4 則留言:

  1. 我屋企而家仲有四部gameboy,前排見到弟弟拎番出嚟玩,勾起我好多童年回憶!我最鍾意就係玩mario,仲有寵物小精靈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈睇黎大家童年都係玩咁上下既野

      刪除
  2. 哈!你真的做完功課才打機?還是一放學就打啊?

    回覆刪除